DIRECTE SAMENWERKING OF VIA EEN BUREAU ZIJN VAN INVLOED OP DE KOSTEN VAN INFLUENCERMARKETING

Influencer-marketing maakt gebruik van het bereik van een bestaande influencer die een grote aanhang en een sterke merkreputatie heeft opgebouwd in een bepaalde niche om uw merk te ondersteunen, uw product te onderschrijven of samen inhoud te creƫren, met de bedoeling om de merkbekendheid te vergroten en de verkoop te stimuleren.

Chelsea Naftelberg, associate director of content and partnerships voor het socialemediabureau Attention, vertelde dat “als je met een talentagent werkt in plaats van rechtstreeks met een influencer, verwacht dan iets meer te betalen om rekening te houden met hun vergoeding.”

Werken met een talentenbureau is duurder dan rechtstreeks met een influencer werken.

Dit komt omdat het talentenbureau meestal een commissie in rekening brengt om je in contact te brengen met de juiste influencers. Bovendien hebben influencers die deel uitmaken van een talentenbureau meestal meer ervaring met influencer marketing en zouden ze een hogere vergoeding vragen.

nextchapter.agency

https://www.nextchapter.agency/

Categories: